poniedziałek, 13 lutego 2012

4.

Nie mogłam uwierzyć w to co widzę. LIAM PAYN NAPISAŁ DO MNIE, członek zespołu 1D napisał do mnie! Napisał coś w stylu " dobre nagranie i dobry głos, może nie długo uda nagrać nam się coś wspólnie ". Wstałam z grobową miną, podeszłam do okna, otworzyłam je i zaczęłam krzyczeć na cały głos. Jakiś przechodzeń spojrzał się na mnie i spytał czy wszystko okej, zarumieniłam się i schowałam. Po 5 min. podniosłam się ostrożnie sprawdzając czy już go tam nie ma i zaczęłam krzyczeć raz jeszcze. Godzine później, jak już się troche ogarnęłam zaczęłam zastanawiać się czy coś mu odpisać. Skontaktowałam się z Kasią. Nie chciała mi uwierzyć dopóki sama tego nie zobaczyła. - Oczywiście że masz mu odpisać! - Dobrze, wszystko fajnie, ale co ja mam mu napisać? Przecież nie napiszę jak bardzo się cieszę że napisał, ani nic w tym stylu, to żałosne. Posmutniałam. - Zapytaj go kiedy. - Co? - No spytaj się kiedy możecie coś razem nagrać. - Myślisz? - No zrób to!

Napisałam. Siedzę od dwóch godzin i czekam aż odpisze. Wątpie żeby odpisał. A co będzie jeśli napisał to dla żartu? Chciało mi się płakać. Było mi głupio. - Cześć kochanie, już nie śpisz? - Cześć mamo. No jak widać nie śpię. Słuchaj, wychodzisz gdzieś dziś? do jakiegoś sklepu może? - Może, a co się stało? - Proszę, kup mi litr dobrych lodów.

Jesteśmy w drodze do Londynu. Nie odpisał. Jeszcze dziś spotkam się z Kasią. Jestem ostro podjarana dzisiejszym wieczorem bo zabiera mnie na jakąś typowo angielską domówkę. Coraz więcej komentarzy i wyświetleń. Mam mętlik w głowie. Nie ogarniam tego co mnie otacza.

- Boże, Kasia! Jesteś wspaniała. - A co ja takiego zrobiłam? - Co zrobiłaś? Nie dość że wyrwałaś mnie z tej nudnej monotonii to jeszcze kupiłaś mi kieckę! JEST IDEALNA. - Przytuliłam ją, złapałam za nadgarstek i pociągnęłam w strone domu w którym miała odbyć się impreza. Nasze spotkanie było inne niż sobie to wyobrażałam. Było mi strasznie niezręcznie. Ale po czasie czułam się jak przy starej, dobrej przyjaciółce. Niespodzianka którą mi zrobiła była niesamowita! Ta sukienka jest prześliczna! prosta, ale idealnie pasująca do mojej szczupłej figury i chudych nóg. W kolorze czarnym porzeżana na dole. Nie lubię sukienek i w sumie jestem jej wdzięczna za nią bo nie miała bym w czym iść na tę impreze. Z butami był większy problem ale znalazłyśmy jakieś które się do niej dopasowały. - Znasz tych wszystkich ludzi? Zostałam zmierzona przez Kasię a po chwili obdarzyła mnie uśmiechem. - Żartujesz prawda? Połowy z nich nigdy na oczy nie widziałam! - W tym momencie zrobiłam się trochę przerażona bo nigdy nie kręciły mnie takie domówki z mnóstwem obcych ludzi i alkoholu. Siadłam gdzieś w końcie i piłam drinka. Podszedł do mnie jakiś chłopak. Był całkiem przystojny. Brązowe oczy, ciemne włosy, wysoki i dobrze ubrany - ideał pomyślałam. - Cześć, dlaczego cię nie znam? Rzucił zalotnym uśmiechem. Nie odezwałam się, siedziałam chwilę i patrzyłam na niego. Zakłopotany zaczął przepraszać i spytał się mnie po angielsku skąd pochodzę. Zaczęłam się śmiać, wyciągnęłam rękę - Jestem Klaudia. - A ja David, miło mi. Był bardzo sympatyczny, przegadałam z nim cały wieczór.

                                                                                                                                                 18.02.2012r
                                                                                                                                     
Sama nie wiem kiedy ale wypiłam zbyt dużo żeby cokolwiek pamiętać z zeszłej nocy. Obudziałam się w jakimś nie wielkim pokoju. Po zdjęciu na biurku domyśliłam się że to pokój Kasi. Wstałam, spojrzałam na telefon - 11;45.




O boże, nie dość że krótki to jeszcze skończyłam go w takim idiotycznym momencie. Przepraszam ale straciłam ochote na dalsze pisanie ;] + przepraszam za wszelakie błędy ale na prawdę, nie mam głowy do tego.

3 komentarze:

  1. Ale mnie wciągnęło ;p Zajebiste ;*
    Czekam na nn ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny rozdział.
    zapraszam do mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Masz talent dziewczyno. Będę często wpadać i komentować.
    Tutaj możesz zgłosić swojego bloga do konkursu w zakładce "Konkurs": www.onedirectionfanpolish.blogspot.com
    A tutaj przeczytać moje opowiadanie o Harrym......
    www.always-is-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń